Sign Up
My Group helps you connect and share with the people in your life.

media överdrivna allvaret Ryssland tröja

Bayern kommer att vara emot Hertha Berlin, före presskonferensen, sade Heynckes att han inte tror Lewandowski kommer att lämna Bayern.

När det gäller motståndaren, Heynckes sa: VM Argentina MESSI tröja "Hertha Argentina tröja Berlin-spelare fysisk konfrontation starka, har en hög teknisk och taktisk kvaliteter, spelet kommer att bli svårare" Heynckes bekräftade att Boateng J Lo och de två generalerna kommer På grund av skada: "J Lo skadade hans ben, Boateng unwell efter Champions League och Besiktas tävlingen. Hu Myers och Kimi Kiss har blåmärken, VM Argentina MESSI tröja men inget stort problem."

Bayern ledningen med 59 poäng i ställningar, 19 poäng före andra plats så många som Dortmund, vann bara en tidsfråga, fansen är mer bekymrade över hur många rundor de Ryssland tröja kan vinna i förväg. Heynckes sa: "Jag kommer inte att överväga denna fråga, vi vill bara vinna spelet."

Champions League första etappen hemma 5-0 seger över Besiktas, Bayern nästan låst i förväg av marknadsföring berättigande, men Heynckes fortfarande lugn "Vi kan inte koppla av i den andra delen av loppet" Robben inte starta eftersom besviken, Heynckes sade: "media överdrivna allvaret i denna fråga, de är något att skriva ambitiösa spelare är förståeligt, skulle jag inte oroa jag tror konkurrensen är bra, Robben fysisk kondition. ja, han är också en förebild för unga spelare. jag kommer att beslutas i enlighet med spelarens stil, kommer att vara frontcourt rotation kommer Muller förstår att Robben kommer att vara viktigt för oss att förenas i området. "

Levin ersatte nyligen mäklaren, media som den nya Portugal tröja mäklaren Zaha Wei kommer att hjälpa Levin att hitta ett nytt hem. Denna Heynckes sa: "Det här är medias synvinkel, jag tror inte det, jag tror inte att Levin kommer att lämna Bayern."